Witaj!
Cześć nazywam się Magda i mieszkam na Górnym Śląsku. Mam wiele pasji, jedną z nich jest scrapbooking, odkąd go odkryłam w 2009 roku pochłonął mnie całkowicie. Tworząc prace z papieru odpoczywam i odrywam się od codzienności.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
Czytaj więcej

Bo dziś poniedziałek...

Zagadka dnia :) Dlaczego ten przedmiot jest dziś niezbędnie potrzebny??
Dzisiejsza sesja zdjęciowa :) Fotograf cudem uszedł z niej sucho ;)





A potem trzeba było odpocząć...
Tata nas przyłapał na przytulaniu.
Pozdrawiamy odwiedzających :)

Komentarze

  1. Twoja córcia jest śliczna ,oczka niebieskie ,te długie blond loczki:) nic dodac nic ująć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Koko :) Ale to syn :) Ale wiele osób myli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hihihi,,własnie miałam powiedzięć,że nie mogę sie napatrzeć na twoją córcie...te włosy chyba zmylaja:))

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za odwiedzinki a synek tfu tfu przeuroczy ale mu zazdroszczę tych włosów a mama ma super oko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Magada On jest piękny!córkę mam,ładna po mamusi :p -starsza,ale to nic :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Heheh Anita, wiesz że to może być myśl?? Takie kojarzone małżeństwa wcale nie mają gorzej :) A co do wieku to ja mam młodszego męża, moje siostra też :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz