Witaj!
Cześć nazywam się Magda i mieszkam na Górnym Śląsku. Mam wiele pasji, jedną z nich jest scrapbooking, odkąd go odkryłam w 2009 roku pochłonął mnie całkowicie. Tworząc prace z papieru odpoczywam i odrywam się od codzienności.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
Czytaj więcej

Tak sobie mieszkam :)

Zasypania część 2. 









Nasza droga do domu :)

A tam kiedyś może stanie mój domek, znaczy na zdjęciu widać wjazd na działkę.


I rzeczka która w czasie powodzi rozlewa się i zamienia w jeziorko...



 

Komentarze

  1. Nie lubię zimy, ale jak patrzę na Twoje piękne zdjęcia, to powoli zmieniam zdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Monia ja też nie lubię :) Zwłaszcza takiej jak dziś -15 i prawie wcale śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie pokazana zima aż za nią tęsknię haha

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz